Benvinguts/des al meu bloc vosaltres i les vostres opinións.

dimecres, 14 d’agost del 2013

Tornar a començar ?

Fa quasi dos anys que no entro al blog, no sabia si l'havia de tancar. Han passat moltes coses a mi a la família i al país. Començaré per mi professionalment vaig deixar el Senat, no em vaig tornar a presentar a les eleccions de novembre del 2011, orgullosa de la feina feta en aquest període, vaig tornar a la feina de l'hospital recuperant la plaça que tenia en excedència activa per "motius polítics", de cap de servei i directora clínica al laboratori clínic i des del 16 d'abril d'aquest any, president del consell social de la Universitat de Girona el que em va fer deixar el consell rector de la Corporació sanitària la selva i Maresme, feina totalment altruista al igual que la presidència del consell rector del CLI, feina i mal de caps res mes. Personalment la família és mes nombrosa tenim a mes de la Júlia i el dimoniet de la Martina, un angelet ros que es diu Miquel, i des de abans d'ahir un petit raig de sol, l'Elena. També una noticia trista, el dia 20 d'abril es va morir el pusses, el nostre gosset tenia 14 anys, encara el trobem a faltar. De la feina ja en parlaré poc a poc, tant de l'hospital com de la universitat.