Benvinguts/des al meu bloc vosaltres i les vostres opinións.

dilluns, 1 de setembre del 2008

Un mes de vacances

Si, per primera vegada he fet, pràcticament, un mes de vacances des del dia 2 d'agost fins avui i com estava a Canet d'Adri (a 14 Km. de Girona) que es com estar al mig dels Monegros des del punt de vista informàtic, i com el màxim que podia fer era revisar una part del correu ( si es molt llarg es penja) i contestar es feina per un sant com Job i jo tinc molt poca paciència, dons no he fet res (informàticament) per això no he ni tant sols obert el bloc.
He dit que havia començat el dos per que l'1 vaig estar a la presa de possessió de la nova gerent de l'hospital Trueta, si mireu la foto podeu veureu perquè no estic gens d’acord amb les “cuotes”, a la taula la directora territorial la responsable d’atenció sanitària de l’ICS i la gerent son dones i no era casual dels 9 gerents d’hospitals de l’ICS crec que en aquests moments 6 son dones. Per tant, el que val, val a pesar del sexe, com sempre hauria d’haver estat.

Continuo amb les vacances, ganes de dir coses si en tenia, ja que la situació no es gens bona i els nostres estimats, “companys” tant del PSC com d’esquerra i ara últimament els de ICV en diuen cada una, que es per entendre el que alguns creuen dels polítics, en fi no m’hi posaré encara que per a mi com per a molts, cada vegada pes mes clar que si alguna vegada els d’ERC han tingut la clau es ara, si el govern Montilla no fa el que ha de fer respecte al finançament, dons s’ha acabat el govern, clar que deixar la cadira no es gens fàcil, i s’ha de tenir molt valor i lloc on anar despres, cosa que la majoria no tenen, per tant és com si no la tinguessin la clau.......

M’agradaria que es podes arribar a un acord pel finançament, aquest pais ho necessita, no serà fàcil, ja que a mes del problema que suposen les altres Comunitats, unes mes que altres ja que a algunes els toca pagar tant o mes que a nosaltres, per exemple les Balears ens guanyen en aportació en %,cosa que es veuria si el president del govern s'atrevis a publicar les balances fiscals,i deixes de enganyar amb cada una de les propostes (que es pensa en Saura que amb ell sera diferent? o molt m'equivoco o serà igual clar que si aconsegueix aprovar els pressupostos un any mes); Com deia a mes de les relacions amb les Comunitats hem d’afegir la crisis econòmica que és, i serà pel que sembla molt dura.
M’agradaria arribat aquest punt clarificar un parell de coses:
- Quant alguns volem mes diners els volem per coses en concret com per exemple fer realitat la llei tant “cacarejada” de la dependència, necessària i ara mes que mai, garantir un sistema sanitari amb problemes (si ja se que no només son econòmics, ho estant fent que ni exprés ho farien pitjor però ja n’he parlat algunes vegades) o l’educació, les Universitat i la recerca i quant parlo de recerca estic parlant de transferència a empreses, de innovació.
- I en segon lloc potser que comencem a mirar cap a casa i a veure com estem gestionant els quatre euros que tenim i si podem dedicar mes esforços a fer feina no a fer publicitat
També he de dir que estic cansada de la campanya a la presidència dels EEUU, sabeu jo no votaré per tant mes exactament igual, que m’agradi o no a mi no em tenen que convèncer, a personalment entre l’Obama i la Clinton prefereixo la Hilary no per ser dona, sinó perquè ha fet coses l’altre sembla un detergent publicitat i res darrere, no m’acaba d’agradar però tampoc ho fan alguns dels presidents o presidentes dels diferents països i son els que son es el seu país qui els elegeix.
Tornant a la feina, he demanat la compareixença del Ministre Rubalcaba a la comissió mixta per la lluita contra la droga perquè ens expliqui en que varen quedar en la reunió bilateral hispano-francesa de Girona el mes de Juliol.
Tinc a mes algunes propostes que he reunit escoltant a gent com en Josep Mª Solé o l’Antonio Moreno (el papa de Alex) ja les aniré explicant, com ja he tornat a girona demà continuaré ara esta fent una tempesta típica d'estiu i deixo l'ordinador


3 comentaris:

Alba Serra ha dit...

Benvolguda Rosa Núria,

m' alegra saber que hagis descansat. Si hi ha un polític/a gironina treballadora, intel.ligent i eficaç aquesta és la Rosa Núria Aleixandre.

Sigui el descans ben merescut i molta força i ànims pel nou curs polític que comenceu.

Una abraçada,

Alba Serra.

Anònim ha dit...

BENVOLGUDA;
PER MOLT MAL QUE ESTAN LES COSES SEMPRE ESTARE AL TEU CUSTAD.
UNA ABRAÇA.
PereJ,

Rosa Nuria Aleixandre Cerarols ha dit...

Gracies alba pels teus comentaris,espero que tambè em critiquis quant faci falta, la teva serà sempre una critica constructiva, com la que ahir em feren de que no contestava els comentaris, a partir d'ara ho farè