Benvinguts/des al meu bloc vosaltres i les vostres opinións.

dilluns, 6 d’octubre del 2008

Quins dies I

A vegades els temes es concentren en pocs dies i sembla fet exprés. Així m’ha passat els últims 10 dies, començaré:
Dia 26 i 27 d’octubre: Intensiu amb el secretari d’Estat d’Universitats el professor Màrius Rubiralta, primer compareixença a la comissió del Senat, desprès a Girona a la Inauguració del nou edifici del parque tecnològic de la UdG, al Senat em vaig deixar la camera al despatx, per variar.
Resumint es un bon coneixedor de la Universitat, per tant sap perfectament on son els problemes. Resultat: diagnòstic perfecte, propostes pràcticament de la mateixa qualitat. Que passarà? veurem.. tanmateix, almenys tens la sensació realment agradable (que a Catalunya no sol passar) d’estar en mans d’un expert. És mes la sintonia era tant bona, que inclòs una de les meves dèries, que es la creació d’empreses intermèdies, com a mal menor per a solucionar el problema de la manca d'enteniment entre la Universitat i la empresa (molt especialment la petita i mitjana)també ho contemplava. En continuarem parlant. Sols tinc un temor, que l’hi deixaran fer?.
Dilluns 29 mati: ............

He de sortir a les 6h a les 11 tinc comissió d’igualtat, i com des de Girona no hi ha vol, dons via BCN.
No es meva la comissió, però la Montse Candini no pot anar-hi. ¡Sorpresa!, la Ministra Bibiana Aido no es tonta, es prou trempadeta, parla be, es defensa be, encara que el que explica es una teoria que tots ens sabem de memòria des de fa masses anys. es maca portare una foto el proper dia que tingui ocasió.
Toquem molts temes, es parla un xic de tot: Violència de gènere, insisteixo en lo de domestica, i en la educació com a única possibilitat d’evitar-la, parlem evidentment de quotes, la majoria (totes dones) en contra, volem tenir igualtat de oportunitats, volem la “meritocracia” estem lluitant per ella des de fa 30 anys. Per últim la llei de la interrupció voluntària de l’embaràs. Que hi pinta una llei sanitària amb implicacions ètiques, molt especialment d’ètica sanitària a igualtat? En fi com crec que es una cortina de fum, ja en parlarem quan toqui. Si voleu saber que vaig dir penjo les compareixençes

Diario de Sesiones de Comisión del Senado, número 48 de fecha 25/09/2008.
(Comisión de Ciencia e Innovación).


Diario de Sesiones de Comisión del Senado, número 50 de fecha 29/09/2008.
(Comisión de Igualdad).

1 comentari:

garmir ha dit...

Hola Núria:
Ho fas molt bé, juntament amb la diputada d´UDC Montserrat Surroca, són dels millors blocs de politics de CIU a Madrid, molt bé.
Edmón.