Benvinguts/des al meu bloc vosaltres i les vostres opinións.

diumenge, 23 de novembre del 2008

El President Pujol


Fa dies que volia escriure i ha passat una setmana el passat dimecres el president Pujol que aquí podeu veure va fer una conferencia al Fòrum Europa. Els medis de comunicació ja han dit quasi tot el que han volgut, llàstima que les coses mes importants com sempre, s'hagin quedat en el tinter, (frase de quant s’escrivia amb ploma i tinter la prehistòria per quasi tothom jo sols els recordo per fer bonic)
Be dons com sempre el president a part de la "estibada d'orelles" a en Duran, que no arribar a ser ni axó, sinó que va ser un comentari sobre el que, ell creia, que no s'havia de consentir dintre de la nostra coalició, exactament qu es tractes a en Mas de radical, o que donéssim ales als que ens volen veure separats (a CiU).
Com os deia a banda d’axó va estar com poques vegades bon coneixedor de la historia i............

de la economia, catalana espanyola mundial, va fer un bon anàlisi de la situació, sense eufemisme,va acabar amb aquelles frases que fa també, recobrem els valors de la feina ben feta, del treball, de l'esforç, ens en sortirem! tenim gent preparada, en tots els àmbits (jo diria que menys en el govern) Catalunya ha estat moltes vegades pitjor del que podrà estar en els propers mesos, i sempre em acabat sortint-ne.
Esplèndid jo no sabia, pr exemple que H. Hoover el president dels EEUU que va arribar al poder just abans del crac de 29, es va passar tres anys sense fer res per pal•liar la crisi, creient que el mercat es reposaria solet. En Bush va dir a pesar de estar a la porta de sortida es va posar a fer coses millors o pitjors però les ha fet, l'Obama ens ho haurà de demostrar i no ho te gens fàcil en tot cas el primer que farà (que hade fer) es solucionar el problema de casa seva. Va donar la seva opinió sobre les diferents teories dels premis Nobels en economia que han fet sobre la crisis actual, a favor o en contra. en fi tot un esmorcar.
Ja se que podeu dir que em cau la baba però es que hi ha tanta diferencia amb la majoria a pesar dels seus 78 anys, que... en fi si puc os explicaré el fòrum de la empresa del dissabte a Navata i el concert de la nit al auditori ho faré no se quant ja que son quasi les 9 i aquesta gent del Senat comencen a dir-me que es tard. tinc un sopar amb GALEUSCAT del que no en parlaré promès



2 comentaris:

garmir ha dit...

Hola Nuria:
Perdona, fins avui no havia vist aquest post.
Pujol és el gran home de la Reconstrucció Nacional de Catalunya, per a mi el català més important del Segle XX.
Edmón.

Rosa Nuria Aleixandre Cerarols ha dit...

Si Edmón,
I ell es en bona part el "culpable" de que jo estigui a CDC, be, jo i uns quants mes
Nuria