Benvinguts/des al meu bloc vosaltres i les vostres opinións.

dimarts, 21 de setembre del 2010

Agost

Es evident que es extrany que en tots els dies de vacances no tingues cap moment per dedicar al blog però vaig tenir força feina quina? Com poden veure en el meu currículum continuo tenint permís per fer docència i recerca no reglada el que vol dir que puc dirigir i codirigir treballs de recerca Dons a final del mes de maig jo tenia pel mes d’agost programat la direcció del finals d’un DEA diploma d’estudis avançats (l’antiga tesina) era urgent presentar-la perquè amb la integració al espai europeu d’educació superior EEES so sigui el compromís de Bolonya, tots els alumnes que no la presentessin la primera setmana de setembre per ser exposada la primera quinzena d’octubre han de fer un Màster i un nou treball de recerca, el problema es que hi havien tres persones en el servei que havent-lo començat s’havien quedat “penjades” per que l’anterior cap de servei s’havia jubilat, i em varen venir a veure. Tots saben que la Dra. Aleixandre te molt mal geni pero que quant es tracta de promoció de la recerca sempre es pot comptar amb ella tècnica e inclòs econòmicament sempre te un raconet. I així va estar vaig arribar a l’agost amb quatre DEAs, algunes amb un bon treball de camp però poca cosa mes, així que som –hi, moltes hores de correcció, entrevistes tornem-hi fins a deixar-les acabades.
Hem tingut molta feina però l’esforç ha valgut la pena mes d’una son candidates a excel•lent, les conclusions algunes molt interessants i els temes, no es pensin, que no eren ni variats ni densos: Grip, VHC (virus hepatitis B), tuberculosi i estandardització d’una molècula. Així que posar,me mes a l’ordinador no em venia gens de gust
Aquest ha esta el meu agost família, que ja s’ho mereixen, en especial en Josep Mª sense ell no se que faria, un xic de descans, poca activitat política, i un .... mes que xic de docència i recerca

I aquí sota la resta (Borrant aquest text)